Livrare in Romania

Pentru comenzile mai mari de 249 LEI cand se efectueaza plata cu cardul ( excluzand plata cu cardul in rate), PROCOSMETIC ofera transport gratuit oriunde in Romania indiferent de destinatie.

Pentru comenzile mai mari de 349 LEI cand se efectueaza plata Ramburs sau Plata in rate, PROCOSMETIC ofera transport gratuit oriunde in Romania indiferent de destinatie.

Comenzile plasate pe site-ul www.ProCosmetic.ro sunt trimise prin curierat rapid.

Programul de livrari in Romania este intre orele 09:00 - 16:30.

Taxa de transport pentru comenzile mai mici de 300 LEI este in valoare de 19.00 LEI.

In cazul expeditiilor ce depasesc 10 kg, transportul va fi recalculat, ramanand sa fiti contactat telefonic pentru a va oferi acordul de expeditie.

Pentru coletele ce depasesc 10 kg se va percepe o taxa suplimentara de 1 leu/kg, iar pentru coletele ce depasesc 31kg se va percepe o taxa suplimentara de 100 lei + 1 leu/kg.

 

Ridicare din locker ( easybox )

Easybox este cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din tara.

Serviciul easybox este disponibil pentru majoritatea produselor vandute pe Procosmetic.ro


Cum beneficiezi de livrarea in easybox?

Simplu. Gaseste cel mai apropiat easybox din orasul tau accesand urmatorul link: https://sameday.ro/easybox/ . Copiaza adresa acestuia , adauga produsul dorit in cos, mergi la finalizarea comenzii, adauga adresa easybox-ului dorit urmata de mentiunea (easybox) urmata de completarea normala a celorlalte date solicitate.

Cand comanda ta ajunge in locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR si un SMS cu codul PIN. Ai 36 de ore sa ridici produsele, cu exceptia comenzilor livrate vineri (72 ore ) si sambata (48 ore). Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul in care se afla coletul.

Conditii de livrare easybox:

Plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor (se achita tot cu cardul insa se va selecta plata ramburs), cardurile contactless sunt, de asemenea, acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, din acest motiv va rugam sa fiti atenti la selectarea easybox-ului sa aiba mentiunea “Accepta plata cu cardul” , daca nu exista aceasta specificatie va fi disponibila doar plata cu cardul online.

Se pot livra in easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii.

Livrarea este gratuita pentru comenzile de minimum 150 lei achitate cu cardul online, costul de livrare pentru cele cu valori sub 150 de lei este de 19 lei.

In cazul comenzilor platite cu card bancar la easybox (ramburs) livrarea este gratuita pentru comenzi de minimum 300 lei.. Daca plata a fost facuta online, la plasarea comenzii, aceasta regula nu se mai aplica.

ProCosmetic va livra doar produsele functionale, conforme, ambalate corespunzator. ProCosmetic nu-si asuma raspunderea pentru starea produsului dupa receptia lui. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor si sa formulati orice reclamatie in scris doar in prezenta curierilor. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare dupa receptia coletului. 

Curierul va permite deschiderea coletului numai dupa ce Clientul va semna si achita contravaloarea coletului.

 
In cat timp primiti produsele comandate?

Comenzile plasate pana la ora 14:00 vor fi livrate in 1-3 zile lucratoare.

*Exceptie fac anumite produse pentru care termenul de livrare poate sa ajunga pana la maxim 7 zile lucratoare. In acest caz veti fi contactat de catre un operator Procosmetic.

Pentru produsele disponibile "la comanda" va rugam sa ne contactati telefonic la numarul: 0377.101.525


Returul produselor este acceptat doar pentru PERSOANELE FIZICE ce au achizitionat produse de la ProCosmetic.ro.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire  si/sau interventii neautorizate etc.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 29 (douazeci si noua) zile calendaristice de la data informarii ProCosmetic.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.

ProCosmetic.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.

Returul produselor se poate face doar prin intermediul firmelor de curierat (nu posta), dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra. 

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Va rugam ca in momentul expedierii  catre ProCosmetic.ro, coletul sa contina urmatoarele documente/date:
1. Copie dupa factura

  1. Copie chitanta sau copie ordin de plata
  2. Certificatul de garantie al produsului in original

Va rugam sa NU scrieti direct pe cutie numarul de retur, ci doar pe AWB.

Sigilati si securizati produsul/produsele intr-o cutie de carton astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului.

Mai mult, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care returul dumneavoastra este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb (acelasi produs) sau se restituie suma. In cazul unei cereri de restituire a banilor,  indicati contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doriti sa efectuam restituirea sumei prin e-mail catre [email protected]Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Taxa de retur este egala cu taxa de transport

Pentru mai multe informatii contactati departamentul relatii cu clientii prin telefon: 0377.101.525 (numar cu tarif normal) sau e-mail [email protected]

Va rugam sa luati in considerare ca produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate.

 In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar). Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis. Spre exemplu un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis. In cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

Exceptii: 

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:

a. Consumabile (sampoane, vopsele, produse cosmetice, geluri, oja permanenta, creme, etc )
b. Produse de ingrijire personala (din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena: produse de ingrijire/ igiena personala, aparate de tuns, cutite pentru masini de tuns, etc)
c. Extensii de garantii


Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

d. Produsul comandat a fost "disponibil la comanda" (DISPONIBIL LA COMANDA este definit ca fiind in lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie produs DISPONIBIL LA COMANDA).
e. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat
f. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
g. Echipamentele ale caror consumabile au fost desigilate
h. Aparatele (placi, uscoatoare, etc) care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, zgarieturi laterale, etc.).

Retur DOA : In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a Procosmetic.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor resigilate : Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse. Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului. Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Nu vor fi receptionate coletele care nu au trecut numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB).

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curierat in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.