Pentru a efectua cumparaturi in magazinul online www.procosmetic.ro va punem la dispozitie 3 modalitati de comanda:
- comanda online;
- comanda telefonica;

- comanda prin e-mail.

COMANDA ONLINE
Comanda online este cea mai rapida metoda si cea mai sigura.
Tot ce trebuie sa faceti este sa urmariti cativa pasi simpli:
- cautati produsul dorit (puteti cauta un produs direct din campul de cautare sau navigand in categoriile de produse);
- adaugati produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului Adauga in cos;
- verificati comanda(dupa introducerea produselor in cos, in partea de sus a paginii veti vedea cosul de cumparaturi cu x produse);
- daca sunteti membru si v-ati logat veti vedea ca datele de facturare si de livrare sunt deja completate, trebuie doar sa verificati ca nu ar trebui ceva modificat;
- modificarea sau stergerea produselor din cosul de cumparaturi se poate face dand un click pe cosul de cumparaturi;

- dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectati Trimite comanda.

Finalizarea comenzii se poate face in 3 moduri: 
- finalizare comanda ca vizitator (daca finalizati comanda ca si vizitator va trebui la fiecare comanda pe care o veti plasa pe site sa completati campurile necesare finalizarii comenzii);
- rnregistrati-va si creati un cont in cativa pasi simpli;

- autentificati-va (daca aveti deja un cont pe site-ul www.procosmetic.ro va puteti autentifica introducand emailul si parola).

Inainte de trimiterea comenzii puteti completa diverse observatii privind comanda dvs. in campul Comentariu comanda (de exemplu: "Telefon inaintea livrarii" sau "Sunt la adresa respectiva pana la ora X").
Pasul final este trimiterea comenzii. 
In pagina de finalizare comanda mai verificati o data ca toate informatiile sunt corecte si apasati butonul Trimite comanda.
Daca descoperiti ca ceva trebuie corectat in datele de facturare/livrare atunci mergeti la pasul anterior si reluati procesul din acel punct.
Tineti cont ca daca nu apasati pe butonul Trimite comanda noi nu avem cum sa vedem comanda dvs.
Dupa trimiterea comenzii catre noi veti primi un e-mail de confirmare a comenzii.
Comanda va fi procesata de echipa Procosmetic, iar dvs. puteti vedea care este statusul comenzii dupa ce v-ati logat. 

Veti fi contactat telefonic in maxim 24h (de luni pana vineri) de catre un operator al magazinului ProCosmetic.ro pentru orice informatii suplimentare necesare.

COMANDA TELEFONICA
Pentru a comanda telefonic este necesar sa ne contactati la numarul de telefon:  0377101525.
Program de lucru: de luni pana vineri in intervalul orar 10:00-17:00.
Operatorii nostri iti vor oferi informatiile necesare procesarii comenzii si iti vor acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul care sa iti satisfaca cerintele in cazul in care nu stiti ce ar trebui sa alegeti.  
Plasarea comenzilor telefonice se realizeaza pe propria raspundere.

SC INFO GROUP SRL (PROCOSMETIC) nu este raspunzator pentru eventualele erori/neintelegeri privind adresa, numar de telefon, produse, nuante de culori etc.

COMANDA PRIN EMAIL
Trimiteti comanda pe adresa noastra de email: [email protected]
Operatorii nostri vor prelua comanda dumneavoastra si va vor contacta telefonic pentru orice informatii suplimentare necesare. 
In comanda prin e-mail va rugam sa mentionati clar produsele (nume produs, cod produs, culoare si cantitatea dorita) si datele pentru facturare (nume, prenume, firma daca este cazul), telefon si adresa de livrare.
Aceste informatii sunt tratate confidential si sunt utilizate numai pentru procesarea comenzii dumneavoastra: facturare si livrare.
Corectitudinea acestor date este deosebit de importanta pentru confirmarea si livrarea comenzii in conditii optime.

Compania noastra va garanteaza ca datele oferite de dumneavoastra nu vor fi puse la dispozitia nici unei terte persoane fara acordul dumneavoastra prealabil. 

Preluarea comenzii
Preluarea comenzii consta in operatiuni interne desfasurate in vederea comunicarii si desfasurarii in conditii optime a departamentelor responsabile.

Comenzile se preiau in functie de data la care au fost plasate.

Important: prin preluarea comenzii nu se intelege livrarea comenzii.
Ulterior preluarii comenzii, aceasta este transmisa(comunicata) departamentului responsabil in vederea identificarii, selectarii, ambalarii produselor ce fac obiectul comenzii.
Produsele care nu se vor mai afla pe stoc la momentul asamblarii coletului, vor fi automat scoase din comanda, fara instiintarea prealabila a consumatorului (client, cumparator).
Dupa ce produsele au fost indentificate, selectate, ambalate acestea sunt transmise spre livrare curierului conform comenzii plasate.

Procedeul privind identificarea, selectarea si ambalarea produselor(in vederea transmiterii curierului-colet) ce fac obiectul comenzii se efectueaza in 1-2 zile lucratoare, de la preluarea comenzii.

Procosmetic a depus toate eforturile pentru a afisa culorile produselor cat mai realist posibil.
Cu toate acestea, culoarea articolelor care se afiseaza pe ecran poate suferi modificari, in functie de calitatea dispozitivului de pe care se vizualizeaza produsul.

Prin urmare, Procosmetic nu poate garanta ca culorile care apar pe ecran sunt o reprezentare fidela a culorilor reale.
Produsele pentru care nu poate fi selectata culoarea vor fi livrate in functie de culoarea disponibila pe stoc la momentul livrarii.

ANULARE COMENZII:
Exista situatii in care o comanda nu poate fi livrata clientului, din diverse motive (produs indisponibil, date livrare incomplete/incorecte etc.).
In acest caz, clientul este contactat telefonic de catre un reprezentant Call Center.
In cazul in care clientul nu raspunde la telefon, atunci va primi instiintare in scris, printr-un e-mail, cu situatia in cauza si solicitarea de raspuns.
In cazul in care clientul nu ne contacteaza in termen de 48 ore (2 zile lucratoare), printr-un reply la mailul de instiintare sau telefonic (de luni-vineri, intre 10:00-17:00), comanda este anulata automat in sistem.
De asemenea si clientul poate beneficia de dreptul privind anularea comenzii, in situatia in care aduce la cunostinta vanzatorului intentia sa, inainte de incheierea contractului.
Clientul poate anula comada in situatia in care acesta informeaza vanzatorul despre intentia sa inainte de predarea comenzii curierului in vederea transportului.