Pentru a-ti usura experienta returului, iti punem la dispozitie un formular simplu de completat in baza caruia noi trimitem un curier sa iti ridice produsele in maxim 1-2 zile lucratoare (In cazul produselor peste 31kg, expedierea se va face de catre client).

Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat Formularul de retur, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. 

Te rugam ca in momentul expedierii catre ProCosmetic, coletul sa contina urmatoarele documente/date:
- copie dupa factura;
- copie chitanta sau copie ordin de plata;

- certificatul de garantie al produsului in original.

Sigileaza si securizeaza produsul/produsele intr-o cutie de carton separata (de cutia produselor) astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului.
In formularul de retur te rugam sa indici modul in care vom proceda in cazul in care returul tau este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb sau se restituie suma.
In cazul unei cereri de restituire a banilor, indica contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doresti sa efectuam restituirea sumei. Va trebui sa suporti taxa de transport a curierului, suma care se va scadea din suma totala a returului.

Pentru mai multe informatii contacteaza departamentul relatii cu clientii prin telefon: 0377.101.525 (numar cu tarif normal) sau e-mail [email protected].

Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice care au achizitionat produse de la ProCosmetic.ro.
Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire  si/sau interventii neautorizate etc.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 29 (douazeci si noua) zile calendaristice de la data informarii ProCosmetic de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar, dar de obicei nu dureaza mai mult de 5 zile lucratoare.
ProCosmetic va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate. 
Te rugam sa iei in considerare ca produsele cosmetice desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sanatate.
In conformitate cu legislatia uniformizata a Uniunii Europene, toate produsele cosmetice au lipit pe ambalaj o pictograma (un desen ce reprezinta o cutie rotunda desfacuta si un numar).
Numarul trecut pe aceasta pictograma reprezinta numarul de luni al termenului de valabilitate al produsului din momentul in care acesta a fost deschis.
Spre exemplu, un produs cu pictograma M24 poate fi folosit timp de 24 de luni din momentul in care a fost deschis.

In cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni pictograma este M36.

EXCEPTII 
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:
- consumabile (sampoane, vopsele, produse cosmetice, geluri, oja semipermanenta, creme etc.);
- produse de ingrijire personala, din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena daca au fost desigilate de consumator (produse de ingrijire/ igiena personala, aparate de tuns, cutite pentru masini de tuns etc.);

- extensii de garantii.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  • Produsul comandat a fost "disponibil la comanda" (disponibil la comanda este definit ca fiind in lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans (avans care se pierde in momentul retragerii cumparatorului). Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie produs disponibil la comanda.
  • Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat.
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.
  • Echipamentele ale caror consumabile au fost desigilate.
  • Aparatele (placi de par, uscatoare de par etc.) care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, zgarieturi laterale etc.).
Retur DOA
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a Procosmetic in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor resigilate
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse.
Nu se accepta returul produselor pentru accesorii lipsa sau pentru alte motive care sunt prezentate in starea produsului.
Pentru aceasta categorie de produse contravaloarea se returneaza doar in urmatoarele conditii:
- produsul se defecteaza in perioada de garantie prevazuta;
- defectul nu poate fi remediat intr-un interval de 15 zile lucratoare;
- produsul defect nu poate fi inlocuit cu un produs similar.

De retinut!
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).