Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a predat produsul vanzatorului ori curierului ce va aduce produsul cumparatorului. 
Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta este trimis inapoi cumparatorului prin curier.
Transportul este suportat de catre cumparator, iar produsul poate fi trimis cu orice firma de curierat, exceptie facand posta. Nu trimiteti ramburs.
Va rugam sa trimiteti produsul complet la noi, de preferta in ambalajul original si eventual intr-o folie protectoare + o alta cutie impreuna cu toate accesoriile cu care a venit produsul, cu etichetele intacte (nu este vorba despre sigiliile ambalajului) si documentele care l-au insotit: 
- certificat de garantie in original;
- copie de pe factura fiscala;
- explicatie detaliata despre ce nu functioneaza la produs.
Nu va recomandam sa lipiti etichete, scotch, abtibilde sau awb-uri direct pe cutia originala a produsului.
In cazul neprezentarii documentelor enumerate mai sus, produsul se va repara contra cost! 
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si/sau modificat de personal neautorizat;
- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, sau prezinta urme deutilizare in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor etc.).
In cazul neridicarii unui produs din service in termen de 60 zile si a neplatii taxei de constatare se va considera ca se renunta la dreptul asupra produsului, iar acesta intra in posesia Procosmetic (Info Group SRL).
Garantia pieselor schimbate este de 12 luni pentru persoanele juridice, respectiv 24 luni pentru personele fizice.
Odata cu trimiterea produsului, va aducem la cunostinta ca orice produs intra in unitatea service contra cost, necesita o constatare in valoare de 39lei, suma ce se achita separat.
Aceasta taxa se achita chiar daca produsul este reparat sau nu in unitatea service.