Venim in ajutorul tau cu realizarea de oferte personalizate in scopul obtinerii finantarii prin Fonduri Europene, Start-up Nation sau SICAP.
Stim ce acest proces este este unul complicat si de lunga de durata asa ca echipa noastra iti sta la dispozitie pentru orice intrebare.
Te sustinem cu oferte in functie de necesitatile viitorului salon si cu ajutorul unui portofoliu foarte vast de produse ce cuprind nevoile unui salon in formula completa: mobilier, aparatura specializata, consumabile etc.
Oferim consultanta in procesul de selectie al produselor conform nevoilor tale.
Pentru a putea beneficia de o oferta personalizata prin Fonduri Europene sau Start-up Nation avem de nevoie de:
1. Datele societatii: denumirea societatii, CUI si sediul social.
2. Codurile produselor (se pot gasi pe site-ul nostru, sub denumirea fiecarui produs) si cantitatea lor.
Ofertele personalizate sunt valabile 30 de zile din momentul emiterii acestora in limita stocului disponibil si se trimit exclusiv prin email.
Pentru a cere o astfel de oferta contacteaza-ne la numarul de telefon 0377101525 sau pe email la adresa [email protected].
SICAP este platforma publica de achizitii publice, (Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfasurare al achizitiilor publice) care inlocuieste SEAP.
Toate produsele comercializate de catre www.procosmetic.ro (SC INFO GROUP SRL) sunt disponibile pentru achizitie publica si prin platforma SEAP/ SICAP (https://www.e-licitatie.ro/). Comanda minima este de 1000 de lei.
Pentru a demara procesul de achizitie, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon: 0377.101.525 sau la adresa de email [email protected].
Pentru comenzile plasate direct in site la sectiuna de comentariu te rugam sa precizezi ca doresti achizitia produselor prin platforma SICAP. Dupa verificarea si confirmarea telefonica, iti vom pune la dispozitie produsele si pe platforma SICAP, daca acestea nu sunt disponibile in acest moment pe platforma. Cand produsele devin disponibile pe platforma SICAP, vei fi anuntat si vei putea incepe procedura de achizitie publica electronica. Dupa initierea achizitiei si deliberarea ofertei, vom emite o factura fiscala cu cont de trezorerie care va insoti marfa, iar aceasta din urma va fi livrata la adresa specificata pe comanda.